Saya yang pemalas

Saya tahu takde sape baca blog saya...tapi kekadang masih berkira2 nak nulis...mula le pkir "malu la org baca"...eeee..perasan nak mampos..ko sedar tak xde sape makhluknye yang nak baca..itu adalah fikiran saya yang lain yg bercakap..Xde org baca pon..sy tetap malas nak update..serius..... ini bukan untuk sape2..ini untuk diri saya sdr..terapi sbnrnye...kat opis mmg le diri ni bukan jenis nak bergebang sangat..duk angguk terima input cerita org je (dalam hati selalu berkata... dengar boleh percaya jangan)..macam2 jenis manusia..bagus la..sy mmg suka dengar cerita and kisah org..kisah sdr jgn cerita ye..

Internet dah ade..tggl nak decorate workstation kat rumah bagi semangat untuk mengupdate blog....satu terapi gak sbnrnye..bila baca balik post2 sblm ni...rase ntahapehape je..tapi ye lah peduli la kan..sisi manusia mmg ade ntahapehapenye...

Comments

Popular posts from this blog

[Khas Wanita] Gangguan Seksual Dan Apa Boleh Dilakukan Jika Menjadi Mangsa?

Apa itu subsidi?

Bagaimana cara untuk memandu Kereta Transmisi Manual. How to Drive a Manual Transmission Car