Doakan dia...

http://bm.therakyatpost.com/berita/2015/09/06/tatu-allah-segera-ekstradisi-alvin..

Saya marah.. Tapi saya rasekan dia lakukan ini bukan sahaja kerana jahil,  tapi mungkin kerana kebencian dan marah yang amat sangat teruk... Ingin juga saya bertanya secara lembut dan berhemah.. Awak marah kenapa ye? Awak buat ini semua kerana marah dan bencikan? Kenapa benci? Apa yang berlaku? Ada siapa2 melukai awak atau keluarga awak? Saya ingin tahu kebencian apa ini?

Saya tak rase ianya sebab jahil,  kita jahil juga akan hal agama lain.. Tapi kebencian kita sampai begini kah?

Jangan provokasi sabahat2..malaysia dan alam dunia seluruhnya perlukan doa kita.  Tanpa ada apa2 percayalah kita ada ALLAH yang maha penyayang untuk kita titipkan doa untuk alam, dunia dan dia...


Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Melayu kerja Gomen?

Apa itu subsidi?

Kullu Man Fil Kauni