Rindu...

Demi Allah saya sangat merindui anak2 buah especially yang belum setahun tuh..maaf ye Hanan, Eisya and Aiyad, mak teh keje lagi minggu ni..sabtu and ahad lagi..AllahuAkbar!..kalo free memang rempit jenguk , cium, peluk dorang..rindu bau baby..AllahuAkbar!!

Ujian Allah itu datang dalam macam2 bentuk..disibukkan diri kita dengan kerja dunia, tapi itulah jambatan atau alat untuk kita sibuk mencari akhirat InsyaAllah..Kalau kita senggang, tidak bekerja atau releks2 sahaja tiada jaminan kita akan ingat dan  merindui Allah..

“Ya Allah, aku layak diuji. Aku hanya hambaMu. Di sebalik ujian ini aku yakin ada kebaikannya. Cuma kerana kelemahan dan kejahilanku… aku belum nampak wahai Tuhan. Namun aku tetap yakin di sebalik semua ini tetap ada kasih sayangMu.”

Wajah Tenang Itu




Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Melayu kerja Gomen?

Apa itu subsidi?

Kullu Man Fil Kauni