Bukan Aku...So what????

Bukan Aku yang buang bayi yang baru lahir....
Bukan Aku yang bakar bayi dalam tong sampah...
Bukan Aku yang bakar Gereja..ketika isu nama 'Allah' hangat di Malaysia...
Bukan Aku yang dera syafiah humaira..
Bukan Aku yang terajang syafiah Humaira...
Bukan Aku yang rampas kerajaan Perak..
Bukan Aku yang menghina Allahyarham Sultan Johor...
Bukan Aku yang meneruskan tradisi x masuk akal, bersekedudukan dengan bukan muhrim macam laki bini...
Bukan Aku yang buang orang tua di stesen bas...
Bukan Aku yang buat webcam lucah...
Bukan Aku yang merempit haram..
Bukan Aku yang merompak..
Bukan Aku yang mencuri..
Bukan Aku yang pinjam harta orang untuk memenuhi kehendak aku..
Bukan Aku untuk mencipta fitnah...
Bukan Aku yang membuka fitnah..

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Melayu kerja Gomen?

Apa itu subsidi?

Kullu Man Fil Kauni