Kerana aku tahu ada Tuhan

Ya Allah,
Kerana aku tahu ada MU YaAllah, aku harap aku boleh selalu mencintaiMu
Kerana aku tahu ada MU YaAllah, aku harap aku boleh selalu bersyukur,
Kerana aku tahu ada MU YaAllah, aku harap aku boleh selalu bersandar pada Mu
Kerana aku tahu ada MU YaAllah,aku harap aku boleh selalu bersabar
Kerana aku tahu ada MU YaAllah,aku harap aku boleh selalu minta ampun atas kesalahan
Kerana aku tahu ada MU YaAllah,aku harap aku boleh selalu meneruskan hidup
Kerana aku tahu ada MU YaAllah,aku harap aku boleh selalu tidak berputus asa
Kerana aku tahu ada MU YaAllah,aku harap aku boleh selalu mengejar kebahagiaan dan kegembiraan
Kerana aku tahu ada MU YaAllah,aku harap aku boleh selalu ada jalan dalam kegagalanku
Kerana aku tahu ada MU YaAllah,....Aku akan sentiasa yakin untuk terus BERDOA...

Wa'Allahu'alam

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Melayu kerja Gomen?

Apa itu subsidi?

Kullu Man Fil Kauni