12.12.12

 
Saya bukan lah orang yang excited dengan tarikh2 yang cantik dan jarang2 boleh ada..tarikh itu pada saya sama seperti semalam atau esok punye tarikh..fungsinya tetap sama..
 
Tapi pada 12.12.12 yang lalu pertama kali saya sampai ke puncak menara KL..excited kah?..saya bukan lah orang yang mudah untuk berexcited dengan sesuatu..sekadar untuk kenangan sendiri..dicoretkan juga pengalaman yang pertama kali dalam hidup setelah 30 tahun, untuk merasa naik KL tower..even pengalaman rombongan sekolah pon x pernah...bila diri sudah bekerja kemampuan kewangan sudah dimiliki sendiri...diri terasa bebas untuk mengumpul sebanyak mungkin pengalaman hidup walaupun dari perjalanan sekecil ini...pakai duit sendiri berjalan sendiri, dan sesungguhnya Al-quran mengajar kita untuk mencari kebenaran dengan "berjalan diatas muka bumi" atau dengan mengembara atau bermusafir dan pada saya lone ranger itu mengajar kita erti keberanian..Alhamdulillah 'ala Kulli hal
 


 

Comments

Popular posts from this blog

Kenapa Melayu kerja Gomen?

Apa itu subsidi?

Kullu Man Fil Kauni