Adakah anda seorang INDIGO?

// di ambil dari Cari.com

Pernah x korang rasa xde sape pun yg paham korang?

Jawapan aku: Kata budak2 umah, dalam skala 10 (sangat memahami)..drg pilih 2 (..."aku x paham..tolonglah"..itu lah script dorang)...:D

Pernah x korang rasa korang ni sgt berbeza dari org lain?

Jawapan aku: Kata budak2 umah, dalam skala 10 (sangat berbeza)..drg pilih 6.5

Pernah x korang rasa korang ni mcm bersendirian kat bumi ni?
...x arr..abeh yang duk sebelah aku nie sape..aliens???

Pernah x korang rasa korang seolah2 dah dilahirkan dlm zaman yg salah/x sesuai utk korang?

..betui2..aku rase mc nak duk zaman kesultanan melaka ..(ini terpengaruh ngan buku 1515, 1511 and Saasatuk Ibaad..huhuhu)

Pernah x korang rasa kdg2 idea korang terlalu jauh lbh advance/abstrak utk difahami sesiapa?

..idea mengarut tuh kire adik beradik advance/abstrak ke???..(skrip budak2 umah.."ye2...contohnye..macam mana tgh2 tengok SPA Q, hang kate zizie ezette tuh macam 'sejenis jeli'...mcm mana le bleh hg terpikir mcm tuh"... idung azizah mahzan macam 'volkswagen'")....

Pernah x korang rasa pemikiran korang terlalu amat berbeza dgn manusia2 lain yg korang temui?

...org kate saya weird..

Pernah x korang rasa korang susah nak bergaul dgn org2 sekeliling, kecuali dgn yg sekepala ngn korang?

...eh memang ..

Adakah korang jenis yg x mudah dipengaruhi sesiapa?
Adakah korang jenis org yg x mudah menyerah kalah sblm berjuang?
Adakah korang jenis yg susah nak ikut peraturan yg telah ditetapkan?
Adakah korang jenis org yg lbh suka melakukan sesuatu ikut cara korang sendiri?
Adakah korang jenis yg selalu dpt memikirkan cara yg lebih baik utk melakukan sesuatu?Adakah org2 yg mengenali korang melabel korang sebagai seorg pemberontak/rebelious?

Adakah korang merasa seolah2 ada 'SUARA' yg memanggil korang utk 'keluar' ke sana?
Adakah korang merasa seolah2 korang dilahirkan ke dunia ini utk melakukan satu misi khas?Adakah korang selalu mempunyai bayangan yg korang sdg membantu semua manusia di bumi?

Adakah korang jenis mereka yg agak lambat membaca semasa kanak2 dulu?

..x penah pg tadika..tahu membaca umo 10 tahun

Adakah korang jenis org yg sgt sensitif kpd segala yg berlaku di sekeliling korang?

Ya

Adakah korang jenis org yg mindanya suka menerawang/susah nak fokus pd sesuatu?

Tak..saya selalu melanggan majalah Fokus SPM..

Adakah korang jenis org yg mudah mengesan sekiranya org lain berbohong kpd korang?

Tak..Husnudzone

Adakah korang jenis org yg x suka dikritik, terutama apabila dilakukan secara x berhemah?
Ya..

Adakah korang jenis org yg sgt mencintai kebebasan & x suka/mudah diikat oleh sesiapa/sesuatu? - Ya

Adakah korang jenis org yg suka menentang arus? - Ya
Adakah korang jenis org yg lantang bersuara/'vocal'? - Tak
Adakah korang jenis org yg x suka taklid membabi buta? -Ya
Adakah korang jenis yg suka mencabar pemikiran sendiri? -Ya
Adakah korang jenis org yg x suka terikat kpd 'tradisi'/kebiasaan?
Adakah korang jenis org yg x suka melihat sesiapa pun ditindas?
Adakah korang jenis org yg berani membela org lain yg dianiaya?
Adakah korang jenis org yg suka kpd 'thought-provoking questions'?
Adakah korang jenis org yg x kenal erti 'takut' dlm kamus hidup korang?
Adakah korang jenis org yg lbh bnyk menggunakan OTAK/RASIONAL dari HATI?

Pernah x korang mengalami Deja Vu?
Pernah x korang rasa korang mempunyai kuasa psikik?
Pernah x korang mempunyai pengalaman2 yg berkaitan dgn kuasa psikik?
Pernah x korang bermimpi tentang sesuatu, kemudian perkara tu betul2 terjadi?
Pernah x korang seolah2 dpt rasa apa yg org lain rasakan, walau pun korang x kenal org tu?

Paling penting, adakah korang seorang yg sgt mementingkan KEADILAN & KEBENARAN, lebih dari apa pun?

Comments

Popular posts from this blog

[Khas Wanita] Gangguan Seksual Dan Apa Boleh Dilakukan Jika Menjadi Mangsa?

Apa itu subsidi?

Bagaimana cara untuk memandu Kereta Transmisi Manual. How to Drive a Manual Transmission Car